15 Haziran 2015

518) 14.06.2015 (Destekçi: Rıfat Turhan)
  1. Koyun Kuzulayınca - Tülay Ağagil
  2. Portakal Dilim Dilim - Gülşen Kutlu
  3. El Çek Tabip El Çek Sinem Üstünden - Kubilay Dökmetaş
  4. Değmen Benim Gamlı Yaslı Gönlüme - Esat Kabaklı
  5. Sarardım Ben Sarardım - Trt Saz Heyeti
  6. Oğul Yarim Yaylalardan Aş da Gel - Coşkun Gök
  7. Başındaki Yazmayı da Sarıya mı Boyadın? - Arzu Aldemir
  8. Evleri İki Katlı - Ümit Tokcan
  9. Armuttan Kayacağım - Ali Rıza Gündoğdu
  10. Ela Gözlerini Sevdiğim Dilber - Murat Akkaya
  11. Kurban Olduğum - Murat Akkaya
  12. Dereler Gölgelendi - Mihrican Bahar

2 yorum :

  1. radyo yayınınızı kaçırınca buraya damlıyoruz Emre bey. elinize sağlık. teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  2. Her zaman bekleriz:) Bilmukabele ben de teşekkür ederim.

    YanıtlaSil