23 Ağustos 2015

528) 23.08.2015 (Destekçi: Aziz Özdemirer)
  1. Ali de Beyim Daş Başında Oturur - Hale Gür                               
  2. Yağcılar Zeybeği - Sinan Öztürk                         
  3. Ben Kendimi Gülün Dibinde Buldum - Atakan Akdaş                       
  4. Feracemi Al İsterim - Nida Ateş                              
  5. Gide Gide Yoruldum (Şah Boylum) - Bengi Bağlama Üçlüsü
  6. Denizlerin Kumuyum - Senem Ersin Genç                            
  7. Çaya İner Ağlarım (Saniyem) - Grup Mecaz                          
  8. Entarisi Damgalı - Muammer Ketencoğlu          
  9. Ali Kavak Kesiyor - Zehra Yılmaz                        
  10. Yayla Yollarında Kaldım Yalınız - Tolga Çandar                        
  11. Goca Çamın Gürlemesi Dalinen - Ali Çakar                              
  12. Avşarlı Oyun Havası - Mansur Kaymak                   
  13. Elma Aldım Elmadan - Mansur Kaymak

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder