10 Ekim 2021

 835) 10.10.2021 (Destekçi: Fiuna Öngen&Can Öngen&Fidan Öcal Akçiçek&Madlen ve Tuna Akçiçek)

  1. Ne İşlerin Var idi Sis Dağı Başlarında - Zeynep Başkan
  2. Gelemedum Güzelum - Alamatra
  3. Küpe - Sinan Akçal
  4. Oy Sürmene Araklı - Sinan Akçal
  5. Ben Denizde Bir Gemi - İlknur Yakupoğlu&İhsan Eş
  6. Mektup - Özgür Selçuk
  7. Cilveloy - İhsan Eş
  8. Türkü Diyirum Sana - Fuat Saka
  9. Ben Annemi İsterim - Elif Buse Doğan
  10. Sallama - Özgür Selçuk
  11. Sivri'nin Tepesinde - Bülent Arslan
  12. Maçka Yolları Taşlı - Hüseyin Demircioğlu

2 yorum :

  1. Selamlar Emre Bey,

    10. dk ile 13 dk arasındaki anonslarınızı dinliyorum şimdi. Düzenlemeler yapılmamış sanırım. Bilginize

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim haberdar ettiğiniz için. Doğal olsun diye çok edit yapmamaya çalışıyorum ama sabah 4-5 gibi uykusuz apar topar kaydetmek zorunda kaldığımdan böyle bir aksilik olmuş. Hemen düzelticem, en azından bundan sonra dinleyenlere eziyet olmasın:)

      Sil